Merhaba kızlar bebeğim bir hafta sonra 3 aylık olucak 2 gündür eli sürekli ağzında elini çiğniyor damaklarına doğru elini sokmaya çalışıyor biberonla yedikten sonra oyun oynuyor gibi ağzının içinde çiğniyor birde normalde 150 cc mama içiyordu hatta bitirince doymamış gibi ağlıyordu iki gündür 150 cc mamayı bitirmiyor sizce diş kaşıntısı olabilirmi daha önce 3.ayda yaşayan varmı ?