ecem2479 Merhabalar ev taşıyacağız fakat böyle yapsanız çok daha kolay pratik dediğiniz fikirleriniz var mı acaba? Mesela kolilere numara vermeli miyim? İşte yatağa nevresim falan geçirip mi indirmeliyiz? Ne yapsam çok pratik olur. Şimdiden teşekkürler🌸
aven ecem2479 kolilerin üzerine yazı çok kolay oluyor birde tabakları streçleyip kolilerseniz yeni evde direk açıp koyabiliyorsunuz tekrar yıkama derdi olmuyor.Kıyafetler için yorgan yastık içinde vakumlu hurçla baya yerden tasarruf ettiriyor aklıma gelenler bunlar
tazeanne96 ecem2479 kıyafetler için askılı olanları ben Büyük boy çöp poşetini gecirip bantlamistim gidince direk asıp poşeti çıkarmıştım çok kolay olmuştu yatağı alezle taşıdım çöp poşeti hurç baya işime yaramisti birde strecfilm de Güzel bardakları falan yıkayıp havlu kağıtlara sarmistim tekrar yıkamadan direk koydum havlu kağıtları sonrada kullanirsiniz