gunes716_ hürriyet mahallesi canım Kayhan tarafı uzağız galiba ama Denizli içindeyiz yine bende sıkılıyorum bazen görüşmek istersn tanışmak için falan görüşebiliriz belki kafa dengi oluruz gider geliriz cekinmiceksen bana bile buyur gel bende çok bunalıyorum ya .bı kızım var sürekli evdeyiz .senin kaç çocuk var canım aslen nerelisin