kuzeyinannesi06 Sanki içim bi tık lacivert olana gidiyor ama bilemedim yeşili de güzel karşıma çıkmısken alayım şimdiden fiyatı da uygun hem ☺️ sizce hangi renk daha hoş kızlar
durulandiniz kuzeyinannesi06 aynı renk olmasa da ailecek uyumlu olsa güzel olur Yani siz hangi tonlarda giyecekseniz onu seçin bence🥰 Ben yeşili beğendim
kuzeyinannesi06 durulandiniz kız daha ben ne giyeceğimi Bilmiyorum ki karşıma bu kombin çıkınca direk oğlumu hayal edip ona alayım önden dedim 😂
durulandiniz kuzeyinannesi06 İllaki sevdiğin tonlar vardır ya Mesela ben siyah beyaz yeşil krem tonları giyerim Mavi tonları benlik değil Önden alacak olsam da bunu düşünürüm☺️
Minel-inannesi kuzeyinannesi06 yesil daha hos göründü gözüme. Gule gule giysin. Bizim bayramlik 1ev gezene kadarlik, sonrasinda cikarip esofmana geciyoruz kizimla😄 sevmiyo pek süslü dolasmayi. Bu sene degisir inşallah ☺️
kuzeyinannesi06 eylulbebesi_ evet küçük bebekler içinde birden fazla ürün var sayfaya bakabilirsiniz 🫠ben doğduğundan beri oradan alışveriş yapıyorum oğluma memnunum da