rabiab O kadar zor ki sağım yapmak yetiştirmek . Çok şükür sütüm var ama bebeğim 2 aylık öğünde 80 cc içiyor bazen 60 cc . Gündüz 2 saatte bi gece 3 saatte bir içiyor. Sizin durumlar nasıl ? Sağarak ne zamana kadar devam eder bilmiyorum hiç
nilozka rabiab Merhabalar, benim de kızım 31 günlük. Mastit olma durumumda sağarak vermeye başladım ve maalesef öyle devam ettik. Ben bi öğünde 90 cc veriyorum.gündüz 2 saatte bir, akşam 3 saatte besleme yapıyorum
Kyselz rabiab ben 20 ay sadece anne sütü ile sadece sağarak besledim cnm zor ama Allah sabrını veriyor alışıyor insan sağım saatlerine dikkat edersen beslenmene arttırıcılar kullanırsan süt gelmeye devam eder Allah kolaylık versin sütünüz bol olsun inşallah