newannee__ Kızlar bebeğim 28 günlük emzirme +mama şekilnde ilerliyoruz 60 cc veriyorum mamayı 3 saatte bir doktorun dediği şekilde bunu ne zaman yükselticeö sizler ne kadar veriyorsunuz haftaya doktor kontrolüne gidecez doktora tekrar sorcağım zaten
Gokturkmom newannee__ İlk önce emzirip bebeğin ihtiyacına göre mama vermelisiniz.Sadece emzirme neden yapmıyorsunuz acaba sütünüz mü yetersiz ?
aylaa26 newannee__ ilerleyen zamanlarda bebek doymadığını belli ediyor zaten ona göre ml yükseltirsiniz
newannee__ Gokturkmom ilk kontrolüne gititğimde doktor başlattı mamaya kilo kaybı olmuş ve emzirme danışma doğru emzireme yapmadığımı bu yüzden doymadığını söylesi o şekilde başladık mamayı da emzirme sonrası 60 cc veriyorum doyana kadar bazen hepsini bitiyor bazen de kalıyor
Gokturkmom newannee__ o günlerde bende 60 veriyordum yeterli geliyordu hepsini bitirmiyordu genelde zaten diliyle ittirir doyduğu zaman ☺️Sütünüz varsa sağıp onuda verebilirsiniz ekstradan mama yerine 🙏🏻