Merhaba 3.5 aylık kızım gündüzleri yarım saatten 3 uykuyu zorla uyuyor. Kanguru, kucak vs.’de. Ben de sanki hastalığı varmış gibi takiyorum bu konuyu. Gece 10-11 saat uyuyor 2-3 kez uyanıyor. Gündüz uyumayan çocuğu olan var mi. Baba bir destek olun kendimi yalnız hissediyorum ve bu problem mi. Yazın lütfen 🙏