asfasya Kizlar mrb ikiz bebeklerim var sütüm yetmediği için hem emzirip hem mama takviye veriyorum aptamil veriyordum ama kabız yaptı diye bebelac a geçtik o mama da çok pis kokuyor neden acaba bebelac kullanan varmi aranızda tarihine bakıyorum daha 1 yıl var ama tadı da kötü kokusu da çok kötü
minikkoalamm_ asfasya benim 4 aylık ikizlerim var mama ile ilerledik anne sütü alamadılar 4 aya kadar Aptamil kullandik fazla bir sıkıntı yaşamadım ama ikizlerimden biri kilo alamadı Bebelac Gold başladım umarım iyi gelir
aydanur_98 asfasya Aptamil benim bebeğimde de kabız yaptı kabızlık için olan mama var ikisini bir karistirp veriyorum yarıyor acaba bir de öyle mi deneseniz
beril12345 Bence bütün mamalar kötü kokuyor. 4 aylık ikizlerim var, doğduklarından beri mama veriyorum. 2,5 ay sma confort, hipp kullandım. 1,5 aydır da bebelac kullanıyorum. Kilo alımları gayet iyi