Hangi aylarda kaç doz yapıcaksınıx
mombabe ,
mombabe bize doktorumuz 5-7-9 ve 13.aylar dedi
bebemiz bende 5.aydayım ama sonlarındayım doktora tekrar soracağım ama merak etmiştim