Melihaslan5144 Sadece mama veren anneler ek gıdaya ne zamam geçtiniz veya ne zaman geçmeyi düşünüyorsunuz
mombabyy Melihaslan5144 ben oğlumda 5 buçuk aylikken geçmiştim ama kizimda daha erken geçmeyi düşünüyorum 4 buçuk aylik gibi tavsiyelerinize açığım sizce çok mu erken sadece ilk başta tadim olarak giderim diye düşünüyorum
Melihaslan5144 aven mama yiyen bebekleri bi tık daha erken başlatıyor diye biliyorum doktorlar demekki doktordan doktora değişiyor
aven Melihaslan5144 o bebeğin gelişimine göre değişiyor kilo ve boy oranına vitaminlerine göre beslenmesine göre öneriyorlar ya da önermiyorlar
cyln0 Sadece mamayla beslendi 5. Ayda ek gıda başladik mamayla beslenenleri genelde 6. Ayı bekletmiyolar sorduğum doktorlarda öyle demişti