Kızım sadece pusetınde rahat uyuyor. 3.5 aylık. Bu durumu yaşayan varmı
kartal11 benim oğlumda bebekken bi dönem orda uyumuştu
kartal11 evet bir süre pusette uyudu
kartal11 ilk zamanlar uyuyordu
kartal11 pusette uzun süre kalması iyi değil. Bebeğiniz sizi değil siz onu yönlendirin.
hilaldabaan benimki de 2 aylık içinde uyuyor sorun yaşadınız mı hiç
gunesnil_momy hayır yaşamadım sonra yatağında uyumaya başladı