Arkadaslar merhaba. Kizimi dun doktora goturdum ve gelisimi nedeniyle doktor suphelenip hormon testi yapti. Kemik yasina da bakildi. 3 bucuk yasinda FSH degeri 3.55 cikti. Biraz arastirdim normal gibi duruyor. Ama sizlere de sormak istedim. Yakin zamanda test yaptiran veya bu konuda bilgisi olan varsa yazarsa mutlu olurum