ktaltuntas Aslında 2. Çocuğum ama herşey unutulmuş gibi 😀 kızlar göbeğimiz dün düştü yıkamak istiyoruz ama deliği hafif yaş gibi beklesem mi yıkasam mı sizce ?
serapdk ktaltuntas ktaltuntas doktorumuz göbeği düştükten iki gün sonra yıkayın demişti bize. Biz öyle yaptık 🌺
acemitazeanne ktaltuntas ne olur ne olmaz diye ben göbek düştükten sonraki 2. Gün yıkadım iyice kurulamak gerekiyor dışarısı iyileşmiş gibi gözükse de iç kısmı hala iyileşme sürecinde
bendenbirtanedahayok ktaltuntas bizde kan geldiği için düşünce kurumasını bekledik Buda 10-15 gün sürdü bence kuruyunca banyo yaptırın
ktaltuntas serapdk teşekkür ederim canım öyle yapalım bence de hala ıslaklık var mikrop kapmasın bide ☺️
ktaltuntas acemitazeanne teşekkür ederim canım bence de bende öyle düşündüm dediğin gibi ıslaklık var hala deliğinde mikrop filan kapmasın Allah korusun 🌸
Elika00 ktaltuntas biz eve gelir gelmez yıkadık. Doktorum da yıkamamı güzelce kurutmamı tavsiye etmişti. Hastaneden 3.gün taburcu olduk ama 3. Gün yıkamıştım yani.
durubebek_ ktaltuntas biz temiz bi bez kapatmıştık üstüne mikrop kapmaması için beklemiştim sonraki günü de yıkamıştık yine yumusak bezle iyice kurutup orayı kapatmıltık nemini alsın diye
acimavi ktaltuntas lohusalık sebebiyle göbeği ne durumdaydı hatırlamıyorum ama kayınvalidem yıkamıştı kızımı ilk, sonra göbeği enfaksiyon kaptı, sarı sıvı akmıştı bir süre, doktora gidip tedavi uygulamamız gerekti. Bence de bekleyin kuruyana kadar
Sevgi_su ktaltuntas göbek bağı düştü hemen yıkadım ben 🥰 ilk kızımı İkinci de hastaneden geldik 2gunluktu hemn yıkadım bı sıkıntı olmadı 🥰