coruhh Merhabalar. Bebeğim 1,5 aylık lansinoh biberona geçtim ama damlatıyor:( herks damlatmıyor diye yorum yazmış. Size s olandan damlıyor m olan damlamıyor. Normali böyle mi?? Benimkiler mi sorunlu??)
mihrabal coruhh bende o yüzden ilk 3 ay philips avent kullandım sonra lansiona geçtim. mama yaptıktan sonra fılkırıyo ters cevirdiğimde basınctan mı gazdab mı bilmem. Ama sunu fark ettim emmeye basladıktan sonra cıkarıyorum agzından tekrar vericem damlatmıyor
aslhnkrts coruhh illaki evet akıyo ama lavaboya sert baş aşagı tutup sallarsanız damlatmıyo Bende ilk aldığımda sinir olmuştum damlatmasına s başlıklıydı benimki de sonradan fark ettim
bebek2anne1 coruhh avent kullandım biberon yüzünden kilo alımımız olmadı düşünün artık. sonra lansinoh aldım m olanı kullanıyorum orta akışlı kızım rahat içiyor çektikçe geliyor biberon başlığı yumuşak olduğu için kızım sevdi ama diğer tüm biberonları reddetti s olanı damla damla geliyor kızım sevmiyor birde biz ar mama kullandığımız için biraz geniş başlıklı kullanmamız gerekiyor onada ¾ aylık olduğu zaman geçeceğim
momsbaby22 coruhh mamayı çalkaladıktsn sonra biberonun ağzını açın yani mamayı koyarmış gibi geri kapatın ve ucunu içeri doğru bastırın havasını alın o zaman damlatmıyor bu taktiğğ bende sonradan buldun :)
coruhh mihrabal evet az önce gene bi deneyim sağını solunu diye taktım diğer başlıkları fışkırdı dediğiniz gbiii. M ile devam edeyim sorun olur mu bilmiyorum :( tıkanmadan rahat içti. Fakat çok saçma bi anlam vermedim. Üretim hatası mı ne
coruhh aslhnkrts aa bide öyle deniyim. Elimde 3 tane s var sinirden attım ikisini çöpe sabah. Bitanesini ne olur ne olmaz diye bıraktım. Onu bi deneyeyim
mihrabal coruhh m hiç kullanmadım dediğim gibi basta akıtıyo bebek emmeye basladıgında arada cıkarın akıtmıyo göreceksiniz emdikçe geliyor devamında. M başlık dahacok akıtmaz mı ki
coruhh Çookk teşekkür ederim denicem. Evet philipsi bıraktım cocugum bir türlü bitiremiyordu. Lansinoh m olan damlatmıyor cocuk yedikçe geliyor. S ise öyle değil ama denicem inşallah olurr
gunes1508 coruhh aynısını yaşadım eltim de lansinoh kullanıyordu damlatmiyor dedi diye ondan aldım s damlatiyordu m ve f famlatmiyordu
coruhh gunes1508 müşteri Hizmetleriyle görüştüm. S cocuk yeni doğan zamanı olduğu için damlatmalı yapmışlar çeksin emme refklesi Gelişsin diye m ve l damlatmıyormuş yani normalmiş
coruhh momsbaby22 sevinirm denedim bugün çünkü gene damlatıyor s :// m ilede açken boğulcak gibi oluyor bebeğim bazende iyi içiyor ama bilemedim pf 1,5 aylık daha.
momsbaby22 coruhh ben bi video çekeyim yükleniyor mu acaba buraya az önce yine denedim bende işe yaradı acaba sorunu mu anlayamadım sizdeki :(