uykusuzanne__ ZeydsMom ben Azerbeycan yemeklerini gerçekten çok merak ediyorum inşallah bir gün yemek nasip olur düşünmen yeterli canım teşekkür ederim 😂🥰
BuzluKahve uykusuzanne__ Daha öğleyi halletmedim, kızım okuldan gelecek. Kısır istemişti, kocama dünden kızartma var. Kendime de tavuk yaparsam tamamdır
3545 Merhabalar benimde çok gazlı bı bebeğim var artık tavuk ve patates yemekten çok sıkıldım 🙄 çoğu meyve sebzeyi yiyemiyorum artık hergun ne yemek yapcam derdi çok sıktı bulamiyorummm
uykusuzanne__ 3545 emziren annesin galiba canım ☺️ ben emzirdiğim zaman her şeyden yiyordum bebeğime bir sorun olmuyordu ama tabi gazlıysa bilemiyorum ne yenir ki
3545 uykusuzanne__ uykusuzanne__ evet gazlı bı bebek doktorumda gaz yapan şeyleri yeme ddi ama böyle de yicek hicbisey kalmiyo napicagimi şaşırdım ve herşeyi yapmama rağmen sürekli ağlayan bı bebeğim var
Sadekahve_ uykusuzanne__ evet o da aklımda ama aklımın bir yerinde de kıymalı beşamelli fırın makarna veya kıymalı börekte var 😊 galiba bugün hamur günümdeyim😃
uykusuzanne__ Sadekahve_ haha çok güzel olur hamur işini bende çok seviyorum ya ama arada yiyorum şekerim var🥹
Sadekahve_ uykusuzanne__ Aslında şekerimiz olsa da olmasa da pek faydalı değil dikkat etmemiz gerekiyor da Türk milleti olarak zaafımız hamur galiba 🥲
ElisaMom_ uykusuzanne__ canım hicbisey istemiyor bacım bugün 😪kızıma yayla çorbası yaparım patates kizartirim yeterli gibi 😪
Sadekahve_ Umutunannesi_ ayy yağlama olabilir hiç yapmadım ama deneyebilirim teşekkür ederim 😘🥰 çok lezzetli gözüküyor 😋