Benim oğlum da 16 aylıkken kreşe başlamak zorunda kaldı. Tabiki aklın onunla bir kalıyor ama orada sosyalleşiyor çocuğun bir düzeni oluyor sen kendin için bir şeyler yapıyorsun. Eve geldiğinde çocuğunla daha verimli vakit geçiriyorsun özlediğin için, birlikte olduğunuz anların kıymeti daha bir artıyor. Kimseye kulak asma kendini nasıl iyi hissediyorsan onu yap çalışmak kimisine daha iyi gelir evde olmaktan. Anne iyi ve mutluysa çocukta öyle olur 🤗