metemom_ Ay için ne tür bir suluk almalıyım pipetli alsam içemez heralde kullanıp memnun kaldığınız markalar varsa paylaşabilir misiniz
Mnli metemom_ pipetliyi öğretirseniz içer biz direk pipet ile başladık su içmeye avent aldık ilk suluk olarak da
aven bendenbirtanedahayok alıştırırsanız çeker tabi 🙂 önce öğretmeniz gerekir kolay yöntemleri var ama zamanı gelince kendi kendine öğrensin derseniz philips avent suluk alın pratik hemde ilerde de pipetliye geçersiniz
Unicorn67 bendenbirtanedahayok pipetli olan içinde aparatı var çocuk yatsada icebiliyor tutmalı olanlar 6 ay ve üzeri için ondan alabilirsiniz 2 tane avent aldım bebeğim kullanamadı bunu çok sevdi
aresnako Ben direk munchkin aldım pipetli 5.5 aylıkken öğrettim hemen anladı içebiliyor gayet. Akıtmıyor kendi tutuyor rahat bence onu alabilirsiniz
atarepla 6 aylık oğluma ben de munchkin suluk aldım ama emmesi zor galiba gücü yetmedi pek. Normal biberona su dolduruyorum ordan içiyor şu an.
metemom_ atarepla doğduğu zaman ilk bir hafta arada biberon verdim sonra hiç kabul etmedi nefret ediyor biberondan geçen bir biberonla deneyeyim dedim emmeyi bile bilmiyorum çiğnedi çiğnedi bıraktı
deniz1010 atarepla benim bile zor gücüm yetiyor munchkin pipetli suluğa, acaba bizim sulukta mı hata var anlayamadım. Normal pipetten içiyor ama ondan içemiyor bebeğim
Mnli metemom_ ben pipeti koydum direk önüne ama çok kalın pipet koymayın birden çok çekiyorlar hüp hüp diye karşısında abartılı içtim bir de pipete biraz su çekip sıkabilirsiniz sonra onun ağzına koyabilirsiniz pipetten su geldiğini anlasın diye
metemom_ Mnli maalesef evde wee babynin pipetli suluğu vardı deniyim dedim boğazına kaçtı gözlerinden yaşlar aktı yavaş vereyim diye uğraştım ama kavrayamadı