Sevgili anneler 4 aydır sütüm artsın diye bir çok savaş mücadele verdim meme reddi eds destek ilaçlar çaylar bitkiler heerşey denedim ama sütümü arttıramadım.. bu günlere 10/20ml sağdıgımda cıkan sütle emzirme ve mama şeklinde geldim. Atak haftaları dışında red yaşamadım. memede uyuyor sakinleşiyor idare ettim. belkide emzik olarak kullanıyor beni ama bu kadar az süt sizce bebegime şifa olmusmudur. ona faydası olmusmudur. daha ne kadar gidebilirim bilmiyorum sanki dahada azalmaya basladı bazen sıkınca fıskırıyo inceden. doldu sanıyorum sağıyorum ama ne göreyim 10ml falan ikisinden de şaka gibi. Bende emzirmek cok isterdim eksik mi yaptım birşeyi diye düşünmeden edemiyorum ama çok yoruldugumu ve çok ugrastıgımıda biliyorum. Üzülüyorum aylarca emziren artsın diye caba bile sarf etmeyen hatta en ufak destekle arttıran anneleri gördükçe nasış sevimiyorum ama içim cız ediyor. neden olmadı eds ile 2 ay sabah aksam gece emzirdim normal emzirir gibi yinede artamadı arz talep üzerineyse. Bu kadar az gelip acaba faydası dokunmusmudur kızıma:( yoksa dahada yormaktan başka bir işe yaramıyormuyum. Bazen reddediyor illede mama diye yetemiyorum hissiden bi türlü çıkamadım 4 ay oldu