bilgeganii ne zamana kadar acikmadigini anlamiycak şimdiye kadar 3 aydır açıktı ağladı demi benim kızımda 4 aylıkken başladı uzun uykuya gerçekten 3 aydan sonra uyandırmaya gerek yokmuş yani acıkınca zaten uyanıyor uyurken melatonin hormonu salgılanıyor bundan iyice yararlanmış oluyo hemde gerçekten acıkınca uzun süreli uykudan sonra uyanır büyüyo ilk doğduğu gibi değil en verimli dönemi en hızlı gelişimi ilk 3 ay onu da geçirmiş zaten