Yaklaşık 1.5 aydır falan kakada bir kaç tane kıl çıkıyordu güzel anneler aile hekimimze sordum saçlı bir kızım olduğu için elini ağza götürürken kıl yutuyordur demişti buaradada kabızlık sorunumuz vardı bugün kakasini yaptı bir çok aşırı derecede kıl var hiç bilgisi olan var mi acaba parazit olabilir diyorlar neden olur ne yapmam lazım acaba bilgisi olan yazsın lütfen 😔😔😔