incer Bebeğim doğduğundan beri sleepy bez kullanıyorum bazen çok yaptığında sızmalar oluyordu ama son zamanlarda sürekli sızıyor dün gece çocuğun üstü sırılsıklam olmuş önereceğiniz bez markası var mı
mryada23 incer Bende hep sleppy kullanıyordum doğduğundan beri ama son zamanlarda sızdırma yapmıştı. Kızım 2 yaşında bimin jenny & willy kullanmaya başladık çok memnunum emiciliği yüksek sızdırmıyo 🫠3-4 aydır kullanıyoruz .
mavi676_ incer bende 7- 8 aylık falan değiştim Yenidoğandan itibaren hep sleeppy kullandım sonra çook sızdırma yaptı şuan Molfix gayet memnunum
zeynepdemrci incer bende sleepy kullanıyorum 4 numara hiç sızmadı neden oldu acaba sıkıntı yaşamadım henüz