mathilda0 aynı şeyi yaşadım kundağı açınca elleri gözüne burnuna giderdi :) 6. aya kadar kundaklı daha doğrusu kolları kapanan uyku tulumu ile uyuyordu . nasıl bırakrtırıcam diye stres oluyordum , sonra isyan etti istemedi birden çok ağlamaya başladı o tulumj giyerken kendi kendine bırakmış oldu :) 4 ay bana göre erken geldi dönmüyosa hele bence gerek yok kundaksız uyutmaya