Pirasalipuding yazın kalkıp uzun kollu kıyafetler almasaydım (İzmir sıcağında sadece zıbınla 3 ay geçirdi), bez için 1k çöp kutusuna ihtiyaç yokmuş, ağız bezlerini nerdeyse kullanmadım hiç, bebek kamerası gereksizmiş, tırnak törpüsü gereksizmiş makası daha çok iş görüyor, biberon temizleyici ve biberonları ilk 5 ay hiç kullanmadık şimdilerde sadece su içmeye kullanıyor, otomatik göğüs pompası çok lazım değilmiş süt sağmadım hiç, gümüş kapak göğüs pedi vs bunlarıda 1 ay kullandım kullanmadım kötü oldu sevemedim, aklıma gelen bunlar