Her bebek farklı galiba ben törpü olmadan tırnaklarını kesemem asla,katlanır banyo küveti çok pratik geliyor bana,bebek arabamı çift yönlü aldım ama bebeğim anakucağında durmuyor dışarı çıktığımızda kucak istiyor etrafı görmeye meraklı,sling gereksiz çünkü asla reklamdaki gibi düzgün durmuyor bebek içinde huzursuz yamuk mumun duruyor rahat değil,kanguru denedim yine durmadı bebeğim.Kıyafet konusunda benim bebeğim sürekli kusan bir bebek ne yaka bezi dayanıyor ne kıyafet.1 adet biberon yeterli 6 ay öncesi anne sütü ile besleniyor ama bazen ek takviye mama verdiğim oluyor,