Bebeğim 14 günlük. Bir memeyi emdikten sonra gazını çıkartmaya çalışıyorum. Bu süre içinde bir kere gazını çıkartınca diğer memeyi teklif ediyorum ama bazen istemiyor. 15 dk dik pozisyonda tutmaya çalışıyorum ki reflü olmasın diye. Yenidoğan bebekleri olan anneler siz nasıl yapıyorsunuz? Gazı çıkınca hemen yatırıyor musunuz?