-sevimlipolyanna- Arkadaşlar tesettürlüyüm. Ceketli takım aldım kendime. Bunun için bady atlet bluz ne giyilir ki bana fotoğraf veya link atarsanız çok sevinirim
Lavinia_- -sevimlipolyanna- eğer şimdi giyecekseniz dar boğazlı fitilli bir kazar olabilir veya tok duran bir badi tabi göğüs kısmınız kapanıyorsa badiler göğüsleri çok belli ediyor
Busramiray26 -sevimlipolyanna- yazın tişört diyordum ben badi pek sevmiyorum yapıştığı için kışın da pek ceket tercih etmiyorum ama etseydim hafif dökümlü boyunlu kazak tercih ederdim Ama siz badiden rahatsız olmazsanız onu tercih edebilirsiniz
busra987 -sevimlipolyanna- bende çok merak ediyorum yaa. Bende açıklar için olan bi takım vardı yelek pantolon aldım ama içine ne giyeceğim bilmiyorum
oylesinebiri__ -sevimlipolyanna- bunun 3 rengi bende var gri beyaz ve siyah fitili bady kışın yazın ise gömlek giyiyorum içine