singlemother123 Hafif bebek arabası bakıyorum. Bebeğim 13 aylık travel sistem pierre cardin kullanıyorum çok zorluyor. Joie nitro baston mu , mimma baby drone kabin mi? Kullananlar var mı
alpmila singlemother123 iki markayı da kullanmadım ama kabin cok hafif çok güzel bende travel den geçtim cok memnunum bastonda kullandım ama en iyisi kabin boy bana göre chicco kullanıyorum o kadar hafif ki cok memnunum
Busramiray26 singlemother123 kabin boy kullanıyorum çünkü yatış desteği olduğu için ama eğer baston bebek arabasında yatış varsa onu da tercih edebilirsiniz
singlemother123 alpmila Birazdaha uygun baktığım için o markayı buldum ama emin olamadım çok bilindik değil