Kızlar merhabalae 2 ay 10 gün once dogum yaptım. Lohusa kanım 40 gun boyu arada azalip arada cogalarak sürdü. 40 indan sonrada bi hafta ara ara pembe gibi lekeler geliyordu. Daha hic regli olmadım. Bu arada emziriyorum bebegimi. Gecen hafta minik bi pembe leke görmüstüm. Dünde günlük pedimde pembe leke gördüm. Dün ara ara o o kan pedimde oldu. Hatta karnimda agridi sanki. Regli oldum sandım ama devami yok. Regli olsam devami gelirdi diye düsünüyorum. Sizce bu neyin kanı? Sizinde basiniza geldi mi? Ve gusul abdesti almam gerekir mi ?