Merhaba kızlar bebeğimin 5. Günü çok rutin isteyen bir bebek saatini kaçırmıyor ama insanız ve evimiz kalabalık yetişemiyorum dikkatim dağılıyor psikolojik sebeplerde vardı ve maalesef 2. Gün mamaya başladık belki çok kötü belki olması gereken bir şey ama bilemiyorum şuanlık bu şekildeyiz sarılık olmasından da korktuğumdan en azından bu zamanlar böyle yapmayı tercih ediyorum biberonda da alıştığı için memeden süt emmiyor huzursuzlamıyor çok ağlıyor öyle de fıtık olacak diyip üzüyorlar beni ya sabredip meme vermeliyim ki Buda aşırı zorlu ve üzücü oluyo ve ağladıkça korkuyorum artar diye sütüm yetmez diye sağım yapıp vermeye mamayla da desteklemeye mi devam etsek bilmiyorum sizce