Kızlar 5. Ayda atak var mı iştahsızlık falan olur mu normalde bebeğim 150 lik içtikten sonra hâlâ aranıyodu iki gündür 130 ml zor bitiriyo hatta bitirmiyo bile içtiğini de kusuyo sonra bı kaç gündür tuvaletini yapamamıştı biraz kabızlık vardı ondan mı acaba