Beybiler günaydın 🌞 bebekleriniz düştüğünde vs iz kalmaması için hangi kremi kullanıyorsunuz? Bebeğim emekliyor ve sıralıyor bazen yüzünü ufakta olsa bir yerlere çarpıyor iz kalıcak diye korkuyorum. Kantaron yağı da tüylenme yapıyormuş çok kullanımda sürekli onu da kullanmak istemiyorum özellikle yüzü için, var mı sizin kullandığınız krem