Merhaba, bebeğim 4 buçuk aylık sadece anne sütü ile besleniyor. 20lik dişimin etrafı şiş gibi sanırım iltihaplandı. Doktora henüz gidemedim ama antibiyotik ameliyat vs gerekirse emzirmeye ara vermem gerekebilir. Daha önce hiç mama almadığı için ve alerjik bir bebek olduğu için mamaya nasıl geçiş yaparız bilmiyorum. Hiç sağlık sorunları nedeni ile emzirmeye bi süre ara verip devam edeniniz oldu mu ?