Miran1306 Direk bende böyle oldu diye kmtüleyemezsiniz yani şuan günümüzde spiralle korunan çok kadın var sizin bünyenize uyum sağlamamıştır veya kaymıştır kaydığı zamanda sancı olur 2.5 yıldır gayet normalim hatta şuan bende regl’m aşırı şiddetli bir sancım yok arada bir hafiften uğrayıp geçiyor