Bebeğim 1 ay 1 günlük. Son 3-4 gündür akşamları uyku saati yaklaşınca uykuya direniyor emerken uykuya dalacak oluyor bi anda çığlığı basıyordu bugün bu gündüz de olmaya başladı. Gece daldıktan sonra 3-4 saat aralıksız uyurdu bu gece saat başı uyandı. Çok fazla ıkınıyor gazını kendisi de çıkartabiliyor ama uykuda hareketlendikten sonra sallarsak susuyor sallamazsak yine çığlığı basıyor. Mama + anne sütü alıyor. Mama mı gaz yapıyor acaba anlamadık neden böyle olduğunu Büyüme atağı geçiriyor olabilir mi tecrübeli annelerin deneyimlerine ihtiyacım var 🙏🏻