Merhaba bebeğim 21 aylık bu zamana kadar hep atak dönemlerinde uyku düzeni bozulur tekrar düzene girer vs devam ettik fakat bu defa sadece uyku düzeni bozulmadı birkaç gündür gece anne baba diye sayıklıyor mızmızlanıyor biraz araştırdım gece terörü duygusal bozukluk vs yazıyor ama kızımla sürekli ilgileniriz oyun oynar etkinlik yaparız dışarda beraber vakit geçiririz bu zamana kadar hiç böyle bir şey yaşamadım acaba 2 yaş sendromu olabilir mi o yüzden mi yapıyor ? :( birde bizi çağırırken veya bir şey isterken çığlık atarak istemeye başladı sinirli olucak diye korkuyorum nasıl davranmam gerekiyor