Sudenur00 Kızlaarrr yardıııım nolur ya bebeğim 2 buçuk yaşında yoğun öksürük var hırıltı var hastaneye gıttık antibiyotik ve hava verdi ama antibiyotik asla içmiyo anında çıkarıyo nasıl içirebilirim önerisi olan yazsın şimdiden teşekkür ederiiimm