Tugco
Merhabalar hayırlı olsun.
Ben bebeğimi 3.5 aylıkken sünnet ettirmiştim sünnetten sonra uyuşturucu krem ve yara kremi vermişlerdi. Uyuşturucu kremi 3-4 gün kullanmıştık, yara kremini krem bitene kadar sürdük.
İlk çişini yaparken çok çok ağlamıştı 1 gün bizim için çok zordu ama geri kalanda bebek olduğu için bir de krem uyuşturucu özelliğe sahip olduğu için ilk güne oranlar çok hissetmemiştik 7. Gün toparlanmıştı