Kızlar 10 aylık bebeğim. 1 tane altta dişi var. Emerken ısırıyor. Artık kan akıyor. Isırdıgında gülüyor. Sadece ses tonum net şekilde hayır ısırmıyoruz. Canım acıyor diyorum. Bir daha hemen peşine verirsem yine ısırıyor. Isırdıgında emzirmeyi bırakıyorum dikkatini başka şeylere çekip sonrasında devam ediyorum emzirmeye.Ama artık göğsümün ucu yara oldu. Farklı bir taktik önerisinde bulunabilir misiniz ?