Selam hanımlar oturma odama perde dıktırdım kendim istanbuldayım annem manısada tanıdık diye ordan dıktırdım en güzeli em ıyısı olsun dedim bugün perdeleri perde programına attım bi tanesını n devır ayarını oğlum 400 den 800 e çıkarmış oynamış makınayla çıkardım astım rahatsız edecek derecede kırışık gördükçe sınır oluyorum tekrar attım makinaya ıslağa yakın çıkardım belki ıslak ıslak ağırlığıyla asılırsa düzelir diye ama aynı sizce ne yapmalıyım ütü demeyın çünkü perde 5 metre var mı bılgısı olan