Merhabalar
Bebeğim 5.5 aylık başı sola doğru eğri. Boyun eğriliğinden şüphelendim ultrason çekildi boyun kaslarında bir problem olmadığı anlaşıldı. Ancak lenf bezlerinin şiştiğini viral enfeksiyondan grip vs den kaynaklı olabileceği söylendi. Bu yüzden başını eğik tutabiliyor dedi doktor. Geçer dedi. Sola doğru yatırmamı söyledi kafa düzleşmesi de var. Lenf bezinden kaynaklı baş eğriliği yaşayan var mı?