Hanımlar merhaba 24 günlük oğlum var. Bugün araştırma hastanesinde pilor stenozu (bebeğin ilk aylarında mide ile bağırsaklar arasındaki kas olan pilorun kalınlaşmasının neden olduğu tıkanıklık sonucu şiddetli kusmaya sebebiyet veren bir problemdir.) ameliyatı oldu. Yoğun bakıma aldılar hala fışkırarK kusmaya devM ediyor. Aranızda bu ameliyTı olan var mı? Süreç nasıl ilerliyor kusma devam ediyor mu? Bilgi verirseniz çok sevinirim