hlmgmz okan bey çok tatlıdır ben biraz Pimpirikli olduğum için klinik takipli gittim ama orada doğum yaptığım için ilk kontrolleri o yapmıştı ilerleyen süreçlerde de bir iki kez gittim iyiydi yani memnun kalmıştım. Hastanede de devlet aşıları yapılsa kesin onda devam ederdinm. Sağlık ocağına git gel yapmıyım kalabalık diye özel klinik seçmiştim aşıları da vardı.