Allah için akıl verin bebeğim 5 ay 20 günlük son bir haftadır asla emmiyor beni sütüm yok denilecek kadar azaldı sağıp vereyim bari öyle içsün diyorum 30 cc anca çıkıyor çok üzülüyorum biberon mama da eskisis gibi iştahlı içmiyor diş çıkarmak üzere sanırım ondan sütümü nasıl çoğaltabilirim 😞