11günlük bebeğim var ilk hafta memede uyuyup kalıyodu yatana koyup 2 3 saat rahatça uyuyodu ama son 3 4 gündür uykuya dalmada problem olmaya başladı memede uyukluyo ama yatana koyunca uyanıyo sallama emzik filan uyuklar gibi oluyo ama dalamadan geri acıkıyo bida emzir gaz al altını al derken tekrar uyuması 2 3 saati buluyo acaba bu normal bi durummu?