birannebirbebek__ Evet kızlar malûm bebekle yemek yapmak bi tık zor olucak ne hazırlık yaptınız ben bugün köfte yaptım kızartmak için yarın da börek ve poğaça yapıcam sarma var birde siz neler yaptınız
cLearQueen birannebirbebek__ ellerine sağlık canım. Bisey yapmadim benim buzluk adetim hic yoktur. Annem borek koymustu o var bide haslanmıs nohut falan
barbiee_ birannebirbebek__ buzluk böreği yaptım patatesli sarma da var mantı yapacağız annemle bide poğaça yaparım köfte de yaparım yeterli ya yenmiyor bile çok fazla
uykusuzanne__ birannebirbebek__ Etli mantı Yaprak sarması İçli köfte El yapımı baklava Cumartesi günü de Su böreği ve poğaça yapacam inşallah
Newmother07 birannebirbebek__ bazlama Yaprak sarması yaptım bugün Yarın sigara böreği ve gül böreği yapıcam Tavuk göğsü sotelik ve kızartmalık ayırdım Birde içli köfte düşünüyorum
birannebirbebek__ barbiee_ Siz böreği çıkarınca buzlu buzlu pişiriyorsunuz değil mi ben genel de börek atmam ama bir kere attım bir tuhaf geldi tadı bir yerde yanlış mı yaptım acaba
cLearQueen birannebirbebek__ yakın arkadasim da sen gibi. Evine habersiz yemege gitsek bile yarim saate sarmalar dolmalar borekler cıkar cay yanına kurabiye bile cıkar 😅
barbiee_ birannebirbebek__ evet buzlu. Patatesli yaptım ben sirkeli vs çok güzel oluyor belki bi yerde bi yanlışlık olmuştur
beyazzkuguu birannebirbebek__ ben bir şey yapmayacağım zaten canımız isterse günü birlik ya da 1 gün öncesinden yaparım