Kızlar 2 gündür filan uykusu aşırı düzensiz oldu zaten mükemmel uyumuyordu ama en azından 2 ye düşmüştü gece uyanmaları ama şuan gözü kapalı bile mırıldanıyor ağlıyor diyebilirim. Gündüz 2 kez uyurdu mesela ve düzenliydi ilki 1,5 2 saat 2. uykusu 1 saat filan civarıydı. Ama bugün 3 kez ancak yarımşar saat uyuyabildi. Acaba dişi mi çıkıyor? 4 ay 26 günlük şuan an itibari ile.