artikbiranneyim ronyakus ilk 10 gün için belkş kullanışlıydı ama sonra hiç kullanmadık. Chicconun makasıyla kesiyorum ben dibe değdirme olasılığınız yok şahane kesiyor. Bildiğiniz makas şeklinde olan ✂️ şahane bir ürün 👌🏻
ilay-mom ronyakus ben onu kullanıyorum zaten civilden almıştım chicconun tırnak makasını sordum o da mı törpülü
1pekmom_ ronyakus ben kullanışlı bulmadım kızımda kullandırmadı zaten normal klasik makasla kesiyorum
durubebek_ ronyakus törpü yü dün ilk kez kullandım eşim korkuyo eline deger diye ama acıtacaj bişey degil güzeldi ama zorlandım ben belki kullandılça alışır elim
esraalic ronyakus aldım onlardan ama bana kullanışlı gelmedi şimdi normal tırnak makası ile kesiyorum
iremakdm ronyakus bence hiç kullanışlı değil ben menmun kalmadım tırnaklarını bi tuaf yapıyor çocuğun tırnak makası kullanıyorum