Serpil09 ikiside kaynatılmışsa olur bende o sekilde yapıyorum yada suyu biberona koyuyorum odamda bir kabım var süt vereceksem sağdığım o kaba termostan sıcak su koyup bekletiyorum, mama hazırlayacağım kaynar su varsada o kaba soğuk su koyup biberonu icine koyuyorum o esnada bebegimi oyalarken icme isisina geliyor yine vermeden bebege elime damlatip sicakligina bakiyorum.. kalmış mamayı ısıtmayın ama ısıtacaksanızda benmari usulü yakın süreçte verdiginizde belki ısıtılabilir mutlaka kokusuna bakın kalan mama bozulabilir 🌸