kahvepres Kızlar su yüklüyorum bar seviyesi hemen düşüyor suyu olduğu gibi atıyor eşimde evde yok her yer su icinde kaldı kombiyi kapatmama rağmen suyu hep dışarı atıyor gece gece olcak iş değil başına gelen varmı neden böyle oluyor
pozitifanne06 kahvepres peteklerden biri sızıntı yapiyo olabilir bizde de olmuştu bi de 2den fazla açmayın o zaman da kendi borusundan atiyo suyu
UrbanMom kahvepres kombiye su yükleyim derken fazla mı yüklediniz acaba bizim öyle olmuştu evi su basmıştı
kahvepres İşpozitifanne06 yok cnm zaten 2 te getryrz ama olduğu gibi eksiye düşüyor suyu atıp peteklri kontrl etim nemli ıslak bir yer yoktu
kahvepres Minigim38 anladm cnm servisinimi cağrdnz yoksa herhangi bir tesisatçımı cünki kombisi eski servisi bulamıyabiliriz
pozitifanne06 kahvepres nereden atiyo suyu kombinin yanindaki borudan mi? Öyleyse banyodaki peteğin alt kısmında peteklerdeki suyu akitan minik bi boru var ordan suyu akitin belki çözülür. O yoksa en uzaktaki petekten su akitin biraz. buzlanma var mı şu an dışarda bi kere de dışarı çok soğuktu boru donmus buhar veremiyo diye akitiyodu disardaki boruya sıcak su dökerek çözmüştük 😄
kahvepres UrbanMom yok cnm zaten arzalıydı bende suyu actım acmaz olaydım bar kafayı yedi her yer su icinde kaldı birde tekim neyseki durdu
Minigim38 kahvepres biz kombiyi geçen sene taktırdik o yusen servis çağırdık ama siz tesisatci bulabilirsiniz
kahvepres pozitifanne06 yarınn deniycem dediklerini şuan artık kalkışmak istemiyorum birşeylere su baskınıda yedim☺️
Tugcebb kahvepres bizde yeni yaptırdık. Uzun zamandır vardı sorun ama bir anda yarım saat dolmadan düşmeye başladı. Servis çağırdık hava bastı içine. Birde alt borusundan sızıyordu adı ne bilmiyorum orayı değiştirdi küçük bir jant 🤦🏻♀️
Tugcebb kahvepres çağırabiliyorsanız kendi yetkili servisini çağırın. Biz bir yerden bulup çağırmıştık tank değişcek dedi taa Kasım ayında 4 küsür fiyat verdi. Bu sefer son raddeye gelince yetkili servisi çağırdık. 1000 liraya yaptı asla öyle bir şeye gerek yok yaptırsaydınız buralar darmaduman olurdu ev sahibiyle sorun yaşardınız iyi ki yaptırmamışsınız dedi 🤦🏻♀️