3,5 aylık hamileyim yorgunluğun inanılmaz var doktorumda magnezyum verdi hap şeklinde kullanıyorum ama sanki pek etkisini göremiyorum gibi yaa yorgunluğum devam gibi acaba benimle alakalı bir sorun mu var kullanan herkes çok memnun yada markayla alakalı bir durum mu bu